Jumaat, 18 Julai 2008

Mencari Ilahi

Assalamualaikum...


Hari ini seperti juga hari-hari yang lain bagi diri saya. Tiada apa-apa yang istimewa punSaya baru sahaja mula belajar mengarang. Entah kenapa. Mungkin dengan cara ini saya dapat memperolehi lebih ilmu dan rakan-rakan untuk berkongsi maklumat dan pengalaman disamping tunjuk ajar yang amat saya perlukan. Laman ini saya tujukan khusus untuk pengajian sufi dimana artikel2 ini saya petik dari buku-buku dan artikel-artikel yang banyak terdapat dalam buku dan alam maya ini. Saya mengharapkan sokongan dan juga teguran anda dalam berkongsi ilmu ini.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

khusus untuk pengajian sufi je ke??
erm..teruskan berkarya kerana karya itu tiada sempadannya...

yang penting, niat anda dalam menghasilkan karya. siapa tahu ia menjadi rujukan buat mereka yang tidak jemu2 mengejar ilmu...

keep smiling.... =)

Sedang Mencari berkata...

Sufi jer lah nampaknya setakat ni... Hati kotor wajib dibersihkan.. Hati hamba lah..